طراحی لوگو گیم سنتر

گیم سنتر مجموعه ای در زمینه فروش بازی و متعلقات کنسول PS میباشد ، مجموعه بابیکا طراحی لوگو ( کاراکتر ) و مجموعه آیتم های تبلیغاتی اعم از بنر و اسلایدر و … را به عهده داشته است .

 

لوگوی فروشگاه گیم باید به نحوی طراحی شود که گیمرها بتوانند با آن ارتباط بگیرند و این کار مهارت ویژه ای را می طبد چرا که دنیای گیم دنیایی پر از هیجان و نشاط است و افراد نوجوان و جوان که دنبال هیجان هستند به آن جذب میشوند. به همین دلیل لوگوی گیم علاوه بر خاص بودن باید حس هیجان و بازی را در کاربر ایجاد کند.

 

لوگوی مجموعه گیم سنتر با الهام گرفتن از کنترلر کنسول بازی طراحی شده است و چشمک و لبخند زدن آنرا به کاراکتری به یاد ماندنی تبدیل کرده است. به نحوی که هرگاه از این لوگو در تصاویر و تبلیغات این شرکت استفاده میشود کاربران فورا آنرا به عنوان لوگوی گیم سنتر شناخته و با آن ارتباط میگیرند.

 

طراحی کاراکتر خود مزیت بسیار ویژه ای برای این برند به حساب می آید، چرا که در مناسبت های مختلف مانند تابستان و نوروز میتوان با ترکیب کردن اِلمان های دیگر مانند ساحل و چوب اسکی مفاهیم بیشتری را در تبلیغات و بنرها قرار داد. این امر باعث میشود که طرح تبلیغات نیز به نحو خارق العاده ای متمایز باشد و این کاراکتر خود را بیش از پیش در قلب مخاطبین این برند جای دهد.

 

در رنگ بندی این لوگو نیز از حاله های رنگی و نورهای زیبا استفاده شده است تا به زیبایی های آن بیافزاید و حس ویژه ای را در مخاطبین این برند ایجاد کند.

 

شرکت توسعه تجارت بابیکا با سابقه 10 ساله در زمینه طراحی گرافیک و طراحی لوگو سعی میکند نیازهای کاربران را به نحو احسن پاسخ دهد. ما در این مجموعه کیفیت کار را الویت خود قرار داده ایم. شما میتوانید طراحی آرم گیمر یا لوگوی فروشگاه بازی را به مجموعه ما بسپارید و از نتیجه کار آسوده خاطر باشید.

امیدواریم از دیدن این کار لذت ببرید

 

 

 

نمونه کار های مرتبط